Het is ouder dan het internet zelf en daarmee het oudste digitale communicatiemiddel. Het kan 1001 gezichten hebben en we beslissen in 1/16 seconde of we er iets mee gaan doen of niet. Ja: we hebben het over email. Al hebben velen van ons er ondertussen een haat-liefde verhouding mee (wie leest er nog zijn Cc’s, en spam is er altijd en overal), het is nog altijd een heel belangrijk marketingmiddel. Sander van der Blonk (RapidSugar) gaf de laatste stand van zaken aangaande email marketing tijdens de Nationale Marketingdag.
Marketingfacts Powertalks 5: E-mail marketing (Sander van der Blonk, RapidSugar)

View more presentations from Marketingfacts.
Er zijn 0 reacties op dit artikel
Plaats zelf een reactie
Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.