Husk schakelt doelgroep in voor nieuwe commercial

13 augustus 2010, 05:56

Husk studentenreizen heeft voor haar nieuwe commercial gekozen om de doelgroep op verschillende momenten bij de totstandkoming van nieuwe commerciasl te betrekken. Husk zocht naar een commercial waarbij studenten op een aansprekende manier bereikt worden en besloot haar doelgroep zelf te vragen deze commercial te gaan maken. Husk heeft dat gedaan via het platform van Brandfighters, mijn bedrijf. Door middel van een video contest hebben we de talentvolle creatieve jongeren uitgedaagd aan de slag te gaan voor Husk.

Brandfighters ontving hierop 25 video’s gemaakt door jongeren. Een jury met daarin de klant en enkele professionals, bepaalden de top 5 commercials welke op een actiepagina getoond werden aan de huidige Husk klanten. Deze gebruikersgroep van Husk bepaalt op dit moment welke de beste commercial is door te stemmen. De stemmers krijgen direct €25 korting op een vakantie gemaild. Nu ben ik erg benieuwd welke commercial jullie het leukst vinden? Oordelen over de kwaliteit, of feedback over de manier waarop we de actie hebben opgezet is natuurlijk ook meer dan welkom.

Jan-Paul de Beer
Mede-oprichter bij Brandfighters / the soccer project

Categorie
Tags

3 Reacties

    jpdebeer

    Beste Marcel,

    Thanks voor je reactie!

    1) die share button gaan we maken! Thanks voor de notice.

    2) We organiseren met Brandfighters open competities waarbij we ons richten op jong talent. Bij ons doen heel veel jonge productiebedrijven mee met de competities. Het idee is om juist talentvolle consumenten mee te laten werken met het merk en niet alleen de gewone consument.

    Ik zal zeker straks de resultaten van de campagne delen en daarbij ook ingaan op het gehele traject.


    13 augustus 2010 om 08:08
    Online No-No

    ..’verzonenn door de doelgroep’ .. en zo succesvol dat ze enkele honderden stemmen hebben gekregen.

    wel nieuwswaardig voor Husk maar zeker geen case voor MF


    16 augustus 2010 om 05:55

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!