Traffic4u lanceert online management systeem bGenius

13 september 2010, 06:01

Online marketing bureau Traffic4u (trouwe partner van Marketingfacts) lanceert vandaag het online management systeem bGenius. bGenius maakt het, zo meldt het persbericht, mogelijk om campagnes in verschillende zoekmachines te managen in één systeem. De technologie, ontwikkeld voor klanten van Traffic4u, is nu beschikbaar voor alle online adverteerders. Traffic4u heeft besloten de technologie (voorheen TrafficSAM genoemd), volledig los te trekken van het moederbedrijf. Gert-Jan Munneke, oprichter/CEO Traffic4u:

“bGenius staat helemaal los van de consultancy en diensten die wij aanbieden bij Traffic4u. De technologie kan door iedere adverteerder gebruikt worden. Ook als ze samenwerkt met een ander online marketing bureau.”

Uitleg bGenius

Uit de omschrijving die Traffic4u zelf geeft: “bGenius biedt online marketeers de mogelijkheid campagnes in verschillende zoekmachines in één systeem te optimaliseren en te managen. Daarnaast heeft bGenius een koppeling met de Back Office en het Web Analytics account, waardoor aangestuurd kan worden op marge en aanvullende KPI’s. Het eindeloos analyseren van spreadsheets behoort tot het verleden. Alle data kan op zeer effectieve en efficiënte wijze gefilterd worden. De tijd die wordt bespaard kan gebruikt worden voor strategisch campagnemanagement. Ook de mogelijkheid om dynamisch te adverteren levert een enorme tijdwinst op.”

Van april 2007 tot juni 2011 was ik freelance editor/ communitymanager / hoofdredacteur bij Marketingfacts. Tussendoor werkte ik bij Insites Consulting, IDG Nederland, Saatchi&Saatchi;/Leo Burnett (voor Samsung) en voor onderzoeksbureau WUA. Vanaf 1 november 2021 vorm ik samen met Luuk Ros de hoofdredactie van Marketingfacts.

Categorie
Tags

2 Reacties

    Mark van Werven

    Gefeliciteerd met de ‘Brand’ introductie!


    13 september 2010 om 06:34
    Lisa Dijkstra

    @Mark: Dank!


    13 september 2010 om 08:51

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!