Radinck van Vollenhoven (sales director NL Spotify, @radinck), Gilles de Smit (oprichter 22tracks, @diegozer) en Niels Aalberts (ex-management Kyteman, @ehpo) hadden het gisteren in een stampvol Felix Meritis tijdens #onlinetuesday voor het zeggen over het thema: Music Everywhere. Doelstelling van de avond was een kijkje in de keuken van voorlopers in de digitale muziekindustrie. Welke vernieuwende ideeën kunnen inspiratie zijn voor de online business. Hoe verdienen ze geld bij Spotify, en hoe werd Kyteman zo groot met een marketingbudget van nog geen zestig euro? Hieronder de foto’s gemaakt door Jöran Maaswinkel van DailyM (@jeeem):
Tweets en moby’s over deze editie van online tuesday zijn terug te lezen via het online tuesday backchannel van Mobypicture. Je kunt natuurlijk ook een Twitter-search doen met de hashtag #onlinetuesday. De volgende editie van online tuesday is op dinsdag 9 november 2010. Ben je nog geen lid van de MeetUp en wil je je aanmelden als de RSVP’s open gaan, meld je dan hier aan. Videomateriaal en presentaties volgen later.