Lisa Harmon: Wat is een goed e-mail design

Lisa Harmon: Wat is een goed e-mail design

Op 2 december, gisteren dus, was het Sexy email event in Amsterdam (zie ook deze recente pwc-cijfers). Ik interviewde keynote Lisa Harmon die uit Amerika was overgevlogen om recente e-mail trends te delen met het publiek. Lisa Harmon is de oprichtster van het succesvolle e-mailmarketing bureau Smith-Harmon uit Seattle. Ze is voorzitter van het design Committee van de Email Experience Council en een veelgevraagd spreekster.

Harmon praat over een goed design, hoe de klant echt te verbazen en wat Smith-Hamron heeft geleerd van hun eigen nieuwsbrief. Een groot deel van het onderzoek waar in de video over gesproken wordt, is terug te vinden op het retail email blog en het blog van Smith-Harmon.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 1 reacties op dit artikel

  • Ik zou graag wat meer informatie over die "Animated gif technology" willen weten ;)

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.