MEC 10 minuten: Youssef Eddini

8 februari 2011, 07:30

In “Mec in 10 Minuten” heb ik als voorzitter van MEC de eer en het genoegen om te spreken met toonaangevende CMO’s over merk- en marketingstrategie. Deze keer Youssef Eddini, verantwoordelijk voor het merk NOS en alle ‘hoekstenen’ van de Nederlandse televisie en radio zoals Studio Sport, het NOS Journaal, Langs de Lijn en Met het oog op morgen. Hoe bouw je aan een merk dat al 50 jaar staat? Youssef Eddini deelt zijn inzichten en ervaringen, zijn vragen en zijn toekomstbeeld in onderstaande video.

MEC in 10 Minuten is een nieuw videoprogramma van het Marketing Executive Center waarin ik elke maand een CEO of CMO spreekt over merk en marketing. Doel is om een korte kijk te krijgen in de keuken van een sterk of groeiend merk en te ervaren welke uitdagingen en oplossingen voor dat merk effectief zijn. MEC in 10 Minuten moet snel, to-the-point en prikkelend zijn. Elke maand een dosis van 10 minuten merkdenken.

Joris van Zoelen is merkstrateeg, oprichter van Synergie en voorzitter van het MEC.

Onder deze gastblogaccount schrijven auteurs die geen blogger zijn van Marketingfacts. Heb jij een blog die je wilt delen, of wil je graag blogger worden, stuur dan een tweet of mail naar de redactie.

Categorie
Tags

1 Reactie

    ronald ter voert

    Ik sprak Youssef vlak na z’n aantreden een paar jaar terug. Goed te zien dat hij nog steeds enthousiast is en dat zijn werk vruchten afwerpt. Leuk.

    @joris: goed interview. Lekkere lengte en inhoudelijk afwisselend. Verheug me op de volgende.


    8 februari 2011 om 17:55

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!