SoDA: Digital Marketing Outlook 2011

SoDA: Digital Marketing Outlook 2011

De Society of Digital Agencies (SoDA) lanceert vandaag de Digital Marketing Outlook 2011 (tip via ACHTUNG!). Tachtig procent van de ondervraagde marketeers heeft de doelstelling het volume van digitale projecten te verhogen in 2011. 43 procent wil traditioneel betaalde media investeringen verlagen. 69% van de marketeers zegt van plan te zijn te investeren in sociale netwerken en applicaties. 61% stelt dat ze hun investeringen in earned media willen verhogen. Daarnaast staan social media professionals boven aan het lijstje van ‘hiring priority’ van marketeers in 2011. Het is het derde achtereenvolgende jaar van verschijnen, 600 marketeers, bureaus en technologen zijn geïnterviewd. Dat levert een rapport op van 200 pagina’s met grafieken, casestudy’s, interviews en analyses (“Why Twitter and Foursquare Are Dying”, p.121) plús het commentaar van de DMO adviesraad van senior marketeers en andere prominente experts.

Volledige rappport

Meer inzetten op digitaal

Top digitale projecten

Digital outreach


Geplaatst in

Delen



Er zijn 1 reacties op dit artikel

  • Lijkt me meer dan interessant om te lezen!

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.