Blue Shots TV: In gesprek met Marianne Zwagerman, medeoprichter PowNed

17 juni 2011, 12:00

Een gesprek met Marianne Zwagerman. Voorheen verantwoordelijk voor alles wat ‘niet print’ was bij TMG, door ziekte daar vertrokken. Een van de initiatiefnemers geweest van PowNed en WNL. Daarnaast een gedreven vrouwspersoon met een bloedhekel aan mutsen en gedreven door wat ze zelf ‘bloeddoddig’ noemt. Daarnaast een fan van Bruce Springsteen, wat heet, ze vindt hem God.

Ze praat eerlijk over haar drijfveren, over de ziekte waardoor ze bij TMG weg moest, over wat ze van PowNed vindt en hoe ze denkt over het huidge media speelveld.

Op de hoogte blijven van nieuwe programma’s van Blue Shots TV kan via e-Mail, RSS, iTunes, of via Twitter.

Ronnie Overgoor
Directeur/eigenaar bij 7DTV

Als genomineerd dagvoorzitter van het jaar behoort Ronnie tot de top van Nederland. Met zijn energiek enthousiasme, aanstekelijke humor, scherpte en ontspannen interactie scoort Ronnie consequent zeer hoge ogen op congressen, evenementen en award uitreikingen. Daarnaast is Ronnie een interviewer met een eigen stijl. Hij is voorbereid, nieuwsgierig en switcht razendsnel tussen serieuze vragen en scherpe humor. Hij houdt van open en echte gesprekken, waarbij hij degene die hij interviewt altijd in zijn of haar waarde laat. Scherp, maar altijd met respect als vangrail. Ronnie heeft meer dan tien jaar ervaring in het interview vak, op het podium voor live publiek als ook voor de tv camera’s van bijvoorbeeld 7DTV.

Categorie
Tags

2 Reacties

    ronny

    Blue Shots TV dreigde af te glijden tot een bijna lachwekkend onderonsje van stoffige reclamefossielen, maar zit met dit sprankelende interview met Marianne Zwagerman weer op het goede spoor. Thnx!


    28 juni 2011 om 18:35
    ronnie

    @ronny ik vind je commentaar niet geheel recht doen aan de serie die Michael van Os maakte. Types als Eugene Roorda en Ralp Wisbrun draaien misschien al best ff mee, maar fossielen… En dat kun je van een Marc van Oosterhout van nis5 en van Barbera Wolfensberger en Inge Ligthart al helemaal niet zeggen.

    Ook is de manier van interviewen van Michael scherper dan de eerste indruk misschien is. Vergis je niet..

    Daarnaast ben ik blij met je waardering voor bovenstaand interview.


    28 juni 2011 om 19:04

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!