212 Amsterdam komt eraan!

13 december 2004, 09:57

Na New York en San Francisco is nu Amsterdam aan de beurt voor 212. Iedere tweede dinsdag van de maand, één onderwerp en twee uur netwerken. Geen hype, geen elevator pitches maar echte marketeers die ideeen en gedachten uitwisselen onder het genot van een drankje.

Zie verder: 212Amsterdam.nl (niet meer actief, dus via Archive.org).

UPDATE: Lees ook de terugblik uit 2020 over wat hier nog op volgde.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

5 Reacties

    Paul

    Zojuist heeft Traffic4u zich ook aangesloten bij dit initiatief. Het wordt hiermee een breed platform van bedrijven die zich kenmerken door weinig bla bla, maar resultaat boeken voor hun klanten.

    Sorry voor de commercial 🙂 maar goed nieuws lijkt mij!


    13 december 2004 om 14:00
    Paul

    Is dit een advertorial?


    14 december 2004 om 06:58
    media

    Wat is een advertorial? Zo heb ik in het verleden ook berichten (aankondigingen) geplaatst van nationale uitgeefdagen, outlook 2005, marketing3, marketingforum, etc. Waren dat allemaal advertorials? Ja (en is reclame voor…) en nee (er wordt niet voor betaald).


    14 december 2004 om 07:06
    paul

    Op advies van Marco hierbij het persbericht dat er vandaag uit is gegaan.

    212Amsterdam van start; Een informele bijeenkomst voor iedere marketeer.

    Na New York en San Fransisco is nu Amsterdam aan de beurt. Een informele bijeenkomst zonder hype, geen elevator pitches, informal investors maar voor iedere marketeer.

    “Wij misten een platform waarbij marketeers elkaar ontmoeten zonder elke keer naar veel hype te moeten luisteren”, aldus Eikelenboom. “Met 212Amsterdam richten we ons op markteers die in de dagelijkse praktijk internet (willen) inzetten maar het niet heilig verklaren. Er zijn

    immers meer goede media”.

    Het concept is eenvoudig. Elke 2de dinsdag van de maand is er bijeenkomst over 1 onderwerp en is er 2 uur de tijd om te netwerken. De eerste bijeenkomst is dinsdag 11 januari in de Rode Hoed (Amsterdam).

    Jeroen Bosch van Keeesie (Keesie.nl) is de spreker van de eerste bijeenkomst. Hij is een expert op het gebied van jongeren marketing. Hij werkt voor Unilever, de overheid en vele andere bedrijven. Hierbij maakt hij niet alleen gebruik van internet maar ontwikkelt hij geïntegreerde concepten.

    212Amsterdam is een initiatief van FalkAG, Marketingfacts Traffic4U en fris idee. Deze partijen richten zich op internet marketing maar erkennen dat internet marketing alleen werkt in een geïntegreerde aanpak.

    Om toegang te krijgen tot 212Amsterdam moet men zich inschrijven op 212Amsterdam.nl. Voor de deelnemers zijn er geen kosten aan verbonden, wel moet men zelf de drankjes betalen 🙂

    __________________

    Noot voor de redactie:

    Meer informatie over 212Amsterdam is te verkrijgen bij:

    Paul Eikelenboom

    212Amsterdam.nl

    Spui 31 G

    2511 BL Den Haag

    070-4274044


    14 december 2004 om 07:57
    Eduys

    Mooi initiatief Paul. Ik ga me inschrijven


    14 december 2004 om 08:19

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!