212Amsterdam binnen een week vol

22 december 2004, 14:18

Net zoals in New York en San Fransico lijkt 212Amsterdam ook een succes te worden. Binnen een week waren de beschikbare plaatsen gereserveerd. Ruim 60 mensen hebben zich ingeschreven. “Het aantal mensen overtreft onze verwachtingen. Ook de kwaliteit van de inschrijvers is hoog. Nu blijkt ook in de praktijk dat veel marketeers graag met hun collega’s de praktijk willen bespreken”, aldus iniatiefnemer Eikelenboom.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

3 Reacties

    jan

    Hoe meet je de kwaliteit van de inschrijvers?


    22 december 2004 om 14:23
    media

    Goede vraag, daar moet Paul maar eens een antwoord op geven. Ik denk dat hij dat heeft gemeten adh van de complexiteit van de voornamen 🙂


    22 december 2004 om 14:55
    paul

    De kwaliteit van de deelnemers heeft met name te maken met het bedrijf waar de personen werken. Je kunt mensen aantrekken van dsb of van ABN AMRO. Van de Aldi of van AH etc.

    Ik geef de voorkeur aan A-merken en meet daar de kwaliteit van de inschrijvers aan af.


    22 december 2004 om 19:54

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!