212Amsterdam start met “user generated blog”

15 september 2005, 13:00

Vandaag hebben alle 212-ers login-gegevens gekregen zodat zij direct artikelen kunnen plaatsen. “We zien dit als een experiment”, aldus Eikelenboom van 212Amsterdam. “We zien dat veel mensen regelmatig nieuws hebben of cases willen delen. Veelal hebben deze mensen geen tijd om dagelijks nieuws artikelen te schrijven. Doordat nu meer dan 900 mensen artikelen kunnen plaatsen zou het ook een interessante site kunnen worden.

Het is een uitbreiding en aanvulling op de verschillende goede blogs (w.o. marketingfacts) die door een kleine groep wordt geschreven. Doordat met een login wordt gewerkt kan spam worden beperkt. Ook is er een spam-button als lezers toch spam tegenkomen.

Na een korte werkperiode in het digitale TV landschap in Engeland, aan de slag gegaan bij Lastminute.com en aan haar introductie in de Nederlandse markt meegewerkt. Na 4 jaar als mediaspecialist te hebben gefungeerd bij .bone advertising, ben ik samen met oud-collega Paul Eikelenboom begonnen aan een nieuw avontuur; fris idee. fris idee is een full-service interactief bureau (creatie & media) met een specialisme in video-producties. Mijn persoonlijke specialisatie is het online medialandschap. Met name een strategische benadering, maar ook overlappend met planning & buying. Daarnaast verantwoordelijk voor de nieuwste trends in interactieve marketing, zowel vanuit een technisch oogpunt als theoretisch kader. Ten slotte initiator van en betrokken bij de organisatie van 212Amsterdam.nl

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!