30 seconden is erg langdradig

30 seconden is erg langdradig
, Carl Mangold

Bannerboer Unicast meldt dolblij dat haar webcommercials gemiddeld maar liefst 18 seconden lang bekeken worden. Maar dat is natuurlijk veel te kort, als je in standaard 30’ TV-commercials denkt.

Noem maar eens tien TV-commercials op waarbij de clou in de eerste 18 seconden zit. (De eerste die dit lukt komt in aanmerking voor een leuke prijs ;-).

Web-videocommercials moeten dus speciaal voor het web geschoten worden, voor het maximale effect. Heeft iemand hier mooie voorbeelden van?


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.