30 seconden is erg langdradig

13 oktober 2004, 09:42

Bannerboer Unicast meldt dolblij dat haar webcommercials gemiddeld maar liefst 18 seconden lang bekeken worden. Maar dat is natuurlijk veel te kort, als je in standaard 30’ TV-commercials denkt.

Noem maar eens tien TV-commercials op waarbij de clou in de eerste 18 seconden zit. (De eerste die dit lukt komt in aanmerking voor een leuke prijs ;-).

Web-videocommercials moeten dus speciaal voor het web geschoten worden, voor het maximale effect. Heeft iemand hier mooie voorbeelden van?

Carl Mangold
Video Advertising & Content Producer bij Carl Mangold

Carl Mangold produceert video advertising en -content voor online marketing, van concept tot en met oplevering. Én realiseert en optimaliseert het bereik ervan, op basis van in overleg gedefinieerde KPI's. “People around the world are now watching 1.000.000.000 hours of Youtube’s incredible content every single day!” (Cristos Goodrow, Youtube) “We move towards a world where video is at the heart of all our services” (Mark Zuckerberg, 27 juli 2016) “Video is where all of media is headed right now. There is no more valuable piece of property or entity then video in the world of media at all.” (Casey Neistat, 6 sept. 2016)

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!