Je bekijkt een artikel van Copernica
partner

31,2% conversiestijging door persoonlijke customer journeys #adv

23 juli 2019, 08:00

Webwinkel Dekbed-Discounter is de afgelopen vijf jaar uitgegroeid tot de grootste in beddengoed en bedden van de Benelux. Wanneer je op zo’n niveau opereert is het van cruciaal belang je marketingkanalen optimaal met elkaar te laten samenwerken en ten alle tijden inzicht te hebben in het rendement. Door databronnen slim te managen, synergie te creëren tussen de kanalen en hyperpersoonlijke customer journeys te ontwikkelen, heeft e-commercebureau Yellowgrape deze succesvolle retailer naar het volgende level getild. Het resultaat is een indrukwekkende conversiestijging van ruim 30 procent.

Lees de whitepaper

Copernica is marketing-software met functionaliteiten voor e-mailmarketing, websites, mobile en geautomatiseerde campagnes. Dagelijks maken meer dan 5.000 marketeers gebruik van deze diensten. De software integreert met vrijwel alle CMS-systemen, e-commerce platformen en CRM-software.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!