B2B-bedrijven moeten steeds meer moeite doen om hun merk onder de aandacht te krijgen van hun doelgroep, waarbij de markt verzadigd raakt met eindeloze producten en diensten. Brand Experience Center biedt uitkomst.
Een webinar van Mark Ritson veroorzaakt een flinke online discussie over differentiatie en distinctiveness en welke belangrijker is. Hoe zit dat?
Als iedereen vecht om dezelfde gewilde werknemers, draai dan de rollen om.
‘Weer een blog over employer branding?’ Zeker. En een broodnodige ook.
Les Binet en Peter Fields onderzoek The Long and the Short of It is populair geworden onder marketeers.
Interview met Salem Samhoud, de man voor wie alles ‘gewoon ongewoon’ om mensen draait.
Niet de zoveelste patato/potatoe discussie. Het is iets waar je resoluut voor moet wíllen gaan.
Maak je niet druk: je hebt hem niet nodig‘Heb jij nog geen online strategie??!’ Maak je niet druk: je hebt…
Help mensen het beste te kiezen van wat ze online zienEen sterk persoonlijk merk. Naast het promoten van thought leadership en…
2022 wordt een geweldig jaar voor brand technology leveranciersIn de afgelopen 24 jaar heb ik regelmatig mijn observaties over de…
Tony Chocolonely, Patagonia en Coolblue. Hoe gaat Speelhout zich positioneren?YES, we zijn begonnen met hoofstuk 2 van Into The Woods!…
Wat heeft een merkstrategie gemeen met een dieet? Verrassend veel, volgens mij. Maar twee lessen worden daarbij vergeten: het geheim van het beste dieet.…