Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Nederland stijgt 11 plaatsen in Warc Media 100

Nederland stijgt 11 plaatsen in de Warc Media 100 editie van 2024. De beste campagnes maken gebruik van partnerships.

Hoe betekenisvolle merken groots scoren bij Cannes Lions

Er gebeurt iets magisch aan de Franse kust. Dompel je onder in de vele casefilms met indrukwekkende cijfers en creatieve concepten, dan zal meer blijven plakken dan enkel een flinke dosis inspiratie.

Nederland stopt helemaal niet met roken

Hoe de inhoud van een goede boodschap door haar vorm om zeep geholpen wordtTe vaak zien we dat vorm belangrijker…

Testen: welke metric kies je om succes te bepalen?

‘Always be testing’. Om de performance van je campagnes structureel te verbeteren en om te innoveren, is testen van groot…

Dit kun je allemaal met YouTube’s Brand Lift Study 2.0

Het videokanaal lijkt op weg om een permanent onderdeel te worden van de marketingmixHet online platform YouTube is onmogelijk om…

ReclameReview: Radio 538 geeft je wel héél grote oren

Er komt enorm veel informatie op je af als je naar Radio 538 luistert. Dat visualiseert de radiozender in de…

Social crisismarketing, wat kunnen we ervan leren?

Veel organisaties konden hun product of dienst door de coronacrisis en de opgelegde overheidsmaatregelen niet verkopen, waardoor ‘harde’ conversiegedreven campagnevoering…

Waarom je zonder strategie nergens bent. En mét soms ook niet

Tien Dingen Die Ze Je Niet Vertellen Over Reclamemaken, Voordat Je Eraan Begint (5)Reclamemaker Herbert van Hoogdalem heeft de brandende ambitie om…

Wat moet je als merk nou met corona?

Drie strategieën voor merkcommunicatie tijdens de COVID19-crisisDe merken die blijven adverteren in een crisis komen er sterker uit. Zoveel is…

De magische formule voor reclamemakers

Tien Dingen Die Ze Je Niet Vertellen Over Reclamemaken, Voordat Je Eraan Begint (3)Reclamemaker Herbert van Hoogdalem heeft de brandende ambitie om…

Podcast: hoe engagement en reclame elkaar écht versterken

Wat is goede reclame? Simpele vraag, maar het antwoord is vele malen complexer - en nooit compleet. Wat altijd goed…

Auping: “Marketing is meer dan een love brand zijn”

Ine Stultjens over innovatie, motivatie én nachtrustBeddenfabrikant Auping gooide in 2018 het campagneroer drastisch om en introduceerde de slogan 'Met…