Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Superbowl 2023: In 10 minuten ben je helemaal bij met deze must-see commercials

Met een prijskaartje van 7 miljoen dollar voor een spotje, is het van belang dat je als merk creatief raak schiet in het reclameblok van de Superbowl. Deze 7 commercials móet je gezien hebben.

ReclameReview: Radio 10 biedt je Freedoooom

Volgens Radio 10 staat het getal 10 centraal in het leven van de luisteraar. Dus heeft het radiostation daar maar…

Überall kann Garten sein

Eigenzinnige Hornbach-commercial past in een rijtje spraakmakende filmsHornbach staat bekend om het hebben van géén aanbiedingen en het bieden van…

Waarom deze commercial over corona slecht is

Er waren veel positieve reacties op video's van de Duitse overheid om de jeugd aan te sporen om zich aan…

ReclameReview: raakt Staatsloterij met commercial voor Koningsdag de juiste snaar?

Koningsdag wordt anders dan anders dit jaar en de Staatsloterij past daarom de campagne rondom zijn jaarlijkse Koningsdagtrekking aan. Met…

ReclameReview: Zalando vraagt nogal veel van de kijker

#TogetherIAmStrong Creativiteit stimuleren om fit te blijven binnen de huidige omstandigheden, dat wil Zalando overbrengen met de nieuwe campagne. Ondanks…

ReclameReview: zijn we er voor elkaar? #DASLIEF

We kennen allemaal de SIRE-campagne #DOESLIEF nog wel. Inmiddels zitten we midden in een gezondheidscrisis en is de tijd aangebroken…

ReclameReview: rennen met een laptop onder je arm

De opmerkelijke commercial van HP Elite DragonflyIn deze commercial van Hewlett-Packard stunt oud-wereldkampioen freerunning Bart van der Linden met de…

Waarom maakt de Volksbank reclame voor de Volksbank?

De bank die een bank zegt te zijn, maar geen bank isWaarom lanceert de Volksbank zo’n dure campagne om ons…

ReclameReview: Frans Bauer hapt naar Peijnenburg

Frans Bauer heeft de hoofdrol in de nieuwste commercial van Peijnenburg. Hierin is Frans aan het happen naar Peijnenburg en…

ReclameReview: YoungCapital’s We Give Work

Hoe bereik je de generatie Insta-jongeren die werk zoeken? Nou, door deze doelgroep zelf te betrekken bij het maken van…

ReclameReview: een match met Monsterboard

In de nieuwe campagne van Monsterboard, gericht op werkzoekenden tussen de 18 en 35, wordt gefocust op de juiste match…