Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Succesvolle product innovatie met de innovatie scorecard

De innovatie scorecard biedt praktische tools om je product- of dienstinnovatie in de juiste richting te sturen.

9292 van wappen naar appen en terug

Als er een vaderlands internettechnologiemuseum bestond, zou 9292 erin staan, ware het niet dat je een rijdende trein ook niet in een spoorwegmuseum plaatst.

Van Posters tot Pixels: De Digitale Dimensie van Fandom

De Metagids #81 - Vormen van bewondering en fandom evolueren, voortgestuwd door de onstuitbare golven van technologische vooruitgang.

De kracht van “Data as a Product” in Marketing

Hoe 'Data as a Product' marketeers helpt om gericht en effectief de juiste Data- en AI keuzes te maken.

Geen mobiele telefoon meer in scholen?

Zijn alle nieuw bedachte merknamen onzin? En moeten we de mobiele telefoon op school nu echt gaan verbieden?

Een explosieve combinatie: AI en Twitter’s falende verificatie

De Metagids #68 - We zijn als samenleving niet klaar voor de nieuwe neprealiteit.

De kracht van digital prototyping

In 5 stappen van post-it naar een overtuigend interactief prototype: voor innovators en marketingprofessionals.

Airborne & Marketingfacts lanceren Longreads podcast

Vandaag lanceren we in samenwerking met audio agency Airborne de Marketingfacts Longreads podcast. Heel veel van jezelf…. en een beetje hulp van AI.

"Innovatiekracht en wendbaarheid drijvers achter duurzaam concurrentievoordeel"

"Bedrijven met een duurzaam concurrentievoordeel zijn financieel gezonder en presteren beter dan hun concurrenten. De significante drijvers om tot dit…

De Metagids #12: Splinternet

Gehersenspoeld door propaganda en leugens van staatsmedia wordt in Rusland een alternatieve realiteit gecreëerdIn de dystopische toekomstroman ‘1984’ beschrijft George…

De Metagids (#3): Internetreligie en de financialisering van het internet door Web3

Het aanstaande metaversum is gebaseerd op Web3. Het is een logische evolutie op het statische Web1 (lezen) en het interactieve…

Immersive inspiration; dompel je onder in deze vette VR & AR-marketingcases.

Reese’s Puffs music boxes, Doritos Quest en Nolan Bushnell Arcade OG seriesNa een flinke hype omtrent virtual- augmented reality leek …