Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Krijgt reclame vrij spel in zelfrijdende auto’s?

Marketing en auto’s hebben natuurlijk alles met elkaar te maken. Maar marketing ín de auto zelf, dat is een terrein…

Internet of Things: zo staat het ervoor

Uit diverse onderzoeken en persoonlijke gesprekken, kunnen we concluderen dat het Internet of Things als onderwerp in Nederland eindelijk een…

Het CMS van de toekomst is headless

De laatste tijd doemt de term 'headless CMS' regelmatig op, een nieuw type content management systeem dat ideaal ingericht is voor…

The next big thing: ondernemen in space

Is serie-ondernemer Laurens Groenendijk (Hiber) de Nederlandse Elon Musk?Al na twee jaar verkocht Laurens Groenendijk, oprichter van Just-Eat.com, Treatwell en mede-oprichter…

De smartphone als ultiem marketing-gereedschap voor Internet of Things

De smartphone, het ultieme gereedschap, het middelpunt in het leven van de moderne mens, is zonder twijfel een essentieel component…

Het telecare-tijdperk: Internet of Things in de gezondheidszorg

Gezien de steeds fellere publieke discussie over de kwaliteit van de gezondheidszorg, vergrijzing en enorme stijging van de zorgkosten, is…

De complexe anatomie van Internet of Things

Op weg naar de bionische ondernemingZoals ik in mijn eerdere blog 'Hoe je winstgevend kunt zijn met Internet of Things'…

Internet of Things moet geen speeltje zijn van techneuten

Huizen en steden worden steeds slimmer, autonome voertuigen zijn in opkomst. Internet of Things (IoT) levert tastbare voordelen op in…

Hoe je winstgevend kunt zijn met Internet of Things

Hoewel er relatief veel over het Internet of Things wordt geschreven, is dat meestal een technische omschrijving van de onderliggende…

Hoe slimme technologie de waarde van klantenservice (eindelijk) verzilvert

Customer succes als nieuw fundament voor dienstverleningVernieuwing in customer service stond de afgelopen decennia gelijk aan kanaalinnovatie. Vormgedreven verandering met…