Een strakke positionering, een gerespecteerd merkerfgoed en de zaken niet al te ingewikkeld maken dus op het gebied van de ‘Double D’s’: distinctiveness en differentiation.
Sport heeft een onwaarschijnlijk belangrijke, verbindende rol in onze maatschappij. Tijd om sport te koppelen aan reputatie.
Transparantie over zowel de ideologisch gedreven missie als over de utilitaire activiteiten helpt stakeholders om de organisatie beter te begrijpen.
De kracht van herhaling in de merkenwereld blijft belangrijk en daarvoor heb je zowel on- als offline merkbekendheid nodig. Essentieel…
Een goede reputatie komt te voet, maar gaat te paardVorige week dinsdag kwamen een tram en een bezorgbus van Jumbo…
Ernst Boekhorst: "Naleven en communiceren is de belangrijkste doelstelling"ABN Amro zette het afgelopen jaar een aangescherpte strategie en nieuwe company-purpose…
Boekrecensie van 'Merkdisruptie'Het boek 'Merkdisruptie' gaat over honderd merken die gaan verdwijnen, de vijftien megatrends die dit veroorzaken en een strategie…
Future-proof your brand: interview met directeur Corporate Affairs Evelyn BorgsteijnCoöperatie VGZ stelt zich tot doel te werken aan een gezonder…
Met meer dan 110.000 werknemers in 73 landen en een jaarlijkse omzet van ruim 11 miljard euro is Atos wereldleider op het…
Consumenten kopen producten of diensten op basis van meerdere factoren. Bijvoorbeeld prijs, kwaliteit, koopgemak, gewoonte en het merk. Voor (marketing)managers…
Het geven van de juiste informatie en het delen van relevante en boeiende ervaringen door klanten is één van de…
Hoewel Alexa Nederland nog niet bereikt heeft en Google Home of Apple Homepod vooralsnog vooral gebruikt worden voor zoekopdrachten, is…