Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Meer aandacht voor advertenties in mobile mindset – of toch maar niet?

Onze emotionele toestand heeft invloed op hoe we advertenties opmerken en beoordelen. Targeten op de juiste gemoedstoestand kan dus geen…

Mobile push: het vergeten kanaal

Marketeers versturen al zo’n acht jaar pushberichten naar de mobiele telefoons van hun app-gebruikers. Met succes: de relatie met onze mobiele telefoon…

Hoe instant apps mobiel gedrag en advertising gaan veranderen

En wat dat voor gevolgen heeft voor adverteerdersOp 6 juni 2016 publiceerde Thomas van Manen een artikel op Marketingfacts waarin…

Hoe segmenteer je app-gebruikers met pushberichten?

Als je het over mobile marketing hebt, is het logisch dat je het ook over het gebruik van locatie en…

Notifications will kill the app

Context is koningAls je mensen vraagt hoeveel apps ze op hun mobiele telefoon geïnstalleerd hebben, is het antwoord meestal rond…

Online Tuesday #51: Het gat tussen ad spend en time spend op mobiel

Net als in de afgelopen jaren staat de april-editie van Online Tuesday in het teken van Appril, hét festival voor…

Waarom Google mobile-friendly sites voorrang gaat geven

Vanaf 21 april 2015 wordt 'mobile-friendliness' zwaarder meegewogen in Google's (mobiele) zoekresultatenHet Google-nieuws van afgelopen week, in ieder geval in…

Facebook Atlas: de heilige graal van online marketing?

Facebook lanceert advertentieplatform met cross-device targeting en offline conversietrackingDeze week heeft Facebook een van hun grootste ontwikkelingen aangekondigd sinds de…

[Advertorial] 4G van KPN: voel je thuis online, ook als je offline van huis bent

Met dit weer lig je natuurlijk graag aan het strand. Of in het park. En juist daar maak je de…

Bedrijven worstelen met mobiele optimalisatie

Resultaten van het Reducing Customer Struggle 2013-onderzoek van Econsultancy Hoewel driekwart van de bedrijven van plan is dit jaar hun…

Michel Elings (TRVL, PRSS): “Wij willen de magazine-software maken die Apple vergeten is”

Michel Elings en Jochem Wijnands ontmoetten elkaar bij toeval op een feestje van een gezamenlijke vriend. Een dag later begonnen…

Schermgrootte en veiligheid belangrijkste bezwaren tegen mobile commerce

Econsultancy verzamelt het belangrijkste onderzoek over mobile in het Mobile Commerce Compendium-rapport We hebben de laatste tijd meerdere onderzoeken voorbij…