Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

De magie achter de revolutionaire CX van Nike

Als een van de grootste spelers in de sportindustrie weet Nike als geen ander hoe ze een bijzondere klantervaring moeten creëren om op een heel persoonlijk niveau contact te kunnen maken met hun klanten.

De effectiviteit van je campagne: Over aandacht en creatie

De realiteit is dat 75% van de merken niet gemist wordt wanneer deze zouden verdwijnenIn een vorig artikel op Marketingfacts ben…

Meer activistische sponsoring graag

Als er in de media iets gebeurt dat niet door de beugel kan, weet je dat vaak het eerst van…

7 Gouden Leeuwen met een oranje randje

Oké, zes gouden en één zilveren leeuw in, gewonnen op het reclamefestival van CannesVorig jaar zijn er helaas geen Cannes…

Creëer content die mensen raakt met deze drie tips

Emoties beïnvloeden en bepalen in grote mate onze keuzes. Ook wanneer het gaat om het aankopen van een product of het…

Moeten merken zich wel uitspreken over maatschappelijke standpunten?

Gister deed ik het nog. Ik werd lid van een Facebook-groep. Niet zomaar een groep maar van het platform eetbare…

Nike lanceert een site voor Netscape Navigator 4.x om sneakers te verkopen

Ook in de week van Koot: met dit lieve lettertype kun je gewoon niet vloekenEen indrukwekkend statement van Nike, een…

Podcast: hoe engagement en reclame elkaar écht versterken

Wat is goede reclame? Simpele vraag, maar het antwoord is vele malen complexer - en nooit compleet. Wat altijd goed…

Corona-inhakers vervangen #1april-grappen van bedrijven: dit zijn de gekste acties!

Het liet zich raden: 1 april-grappen liggen middenin de almaar aanzwellende coronacrisis extra gevoelig, dus wagen weinig bedrijven zich eraan.…

Purpose-marketing door Gillette: ‘Get woke, be stoked’

Suggestie klopt niet dat initiatieven een bedrijf alleen maar geld kostenProcter & Gamble liet eind juli weten dat het 8…

Viral Friday 20/2019: dromen, transfers en cupcakes

Viral Friday is de wekelijkse rubriek op Marketingfacts in samenwerking met Mindshare, waarin de beste video's van afgelopen week worden…

Viral Friday 09/2019: Coca-Cola, Burger King en Nike’s girlpower

Viral Friday is de wekelijkse rubriek op Marketingfacts in samenwerking met Mindshare, waarin de beste virals van de afgelopen week worden…