Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Elske Vugts van La Trappe: 'Commercie gebruiken we als ruilmiddel om het goede te doen'

Elske Vugts is Marketing & Communicatie Manager bij Bierbrouwerij de Koningshoeven en eindverantwoordelijk voor de global merkstrategie en waardepositionering voor…

Programma NIMA Marketing Day 2022 in de steigers

'Een EV-bouwer, een reststromenverwerker, een city-marketeer, een pensioenfonds, een pakjesbezorger'Afgelopen donderdag 3 maart is het fundament gelegd voor het programma van…

Thomas Barta vindt zijn eigen waarheid over marketing

'Een bijna hallucinante ervaring om weer eens met honderden opeengepakt in de Copra-loods van DeFabrique aan te schuiven'De NIMA Marketing…

Marketeers hoeven niet álles te weten

Thomas Barta legt uit dat er veel innovatie is in de wereldDe aanstaande NIMA Marketing Day is hier op Marketingfacts…

Rajiv Laigsingh (Bringly): ‘Omnichannel is bittere noodzaak’

De medeoprichter en CEO van het duurzame bezorgplatform spreekt op Nima Marketing DayCorona heeft de marketing van zijn klanten zeker veranderd,…

Fonq, Karma Kebab en Ommetje over NIMA Marketing Day 2021

Op 9 september 2021 vindt in DeFabrique te Utrecht NIMA Marketing Day 2021 plaats. De openingskeynoot wordt verzorgd door Thomas Barta,…

NIMA Marketing Day gaat naar 9 september

Van 'Innovation & Technology' tot 'Branding & Positioning' - alle uithoeken van het marketingvak komen voorbijHet kan je in de…

Willem-Albert Bol: ‘Mep je CEO eens een keer in elkaar’

De directeur Business Development van DPG Media heeft een missie: marketing terug aan de top in het bedrijf brengen“Stop met…

Kirsten Andres: ‘Ik erger me aan de slechte naam die marketing soms heeft’

Interview met de NIMA-directeurKirsten Andres, directeur van het Nederlands Instituut voor Marketing (NIMA), ziet uit naar NIMA Marketing Week, dat…

Met NIMA Marketing Week wordt volgende week veilig geschiedenis geschreven

Peter van Balsfoort ( CEO BBP Media) roept marketeers op om te komen pionierenKun jij straks zeggen dat je erbij…

Roel Stavorinus’ missie: marketeers en ontwerpers dichter bij elkaar brengen

De merk- en designexpert spreekt op NMWZelfstandig merk- en designstrateeg Roel Stavorinus is één van de vele sprekers tijdens Nima…

Luuk Ros: ‘NIMA Marketing Week is echt vóór en dóór marketeers’

NIMA Marketing Day wordt NIMA Marketing Week: 1,2 en 3 septemberDe kogel is door de Copraloods. De NIMA Marketing Day…