Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Het geheime dagboek van drie b2b marketeers

Hoe ziet het dagelijks leven van een b2b marketeer eruit? Met welke uitdagingen hebben ze vooral te maken? Een kwalitatief beeld.

Hyperpersonalisatie: Dé kans om de veeleisende consument te bedienen

Hoe personaliseer je als klanten zelf meerdere gezichten hebben? Hyperpersonalisatie biedt uitkomst.

3 manieren om zero- en first-party data te verzamelen voor een gepersonaliseerde klantervaring

In deze blogpost deelt Becki Francis, directeur retail strategie EMEA bij Movable Ink, drie manieren om zero- en first-party data te verzamelen.

‘Personalisatie net zo effectief als een dronken aap laten darten’

We willen het allemaal, althans zo lijkt het. Het is een ongemakkelijke waarheid: "Personalisatie werkt niet". En dat gaat ook niet gebeuren. Dus.

Combineer prijs, exclusiviteit en gepersonaliseerde content

Het tijdperk van digitale verbondenheid: hoe behouden merken klantloyaliteit?Nu consumenten steeds vaker actief zijn op online marktplaatsen zoals bijvoorbeeld Bol.com,…

Hoe digitale trends de marketingdiscipline veranderen

Een paar take-outs uit het Adobe & eConsultancy Digital Trend Report 2022Adobe ondervroeg samen met onderzoeksclub eConsultancy voor het jaarlijkse…

Platform partnership: Het moet meer zijn dan alleen het algoritme voeden met data

In dit drieluik beschrijf ik drie verschillende strategieën voor het post-third party cookie-tijdperk, die interessant zijn voor marketeers die worstelen…

First-party data: Veelbelovende strategie, zonder businesscase lastig voor elkaar te krijgen

Zorg vooral dat je je eigen zaken (data en kanalen) op orde hebtIn een drieluik beschrijf ik drie verschillende strategieën voor het…

‘Eenderde van marketingbazen vertrouwt eigen data niet’

Handmatige 'wrangling' van gegevens via spreadsheets wordt een steeds tijdrovender en arbeidsintensiever klusTerwijl het decennium van marketingpersonalisatie zo ongeveer unaniem…

Personalisatie is een business case

Zaterdagochtend, in je wekelijkse routine stap je bij de slagerij op de hoek binnen. De slager, achterin met een hakmes…

Waarom Crocs niet aan te slepen zijn

Welke lessen we kunnen trekken uit de recordverkoop van CrocsIedereen kent ze wel en net zo veel mensen hebben er…

Content á la carte: zo regelt Basic-Fit dat

'We willen fitness toegankelijk maken voor iedereen. Daarbij speelt een gepersonaliseerde aanpak in assets de hoofdrol'Als je je content echt…