Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

B2B Content Podcast: Enes Kartal over leren, prioriteiten en leiding nemen

"Ik ga je hier niet vertellen hoe goed ik ben", zegt Enes. Maar ondertussen leer ik veel van hem.

B2B Content Podcast Carolien Graafsma: hoe je als marketeer écht waarde levert

Hoe lever je als marketeer aantoonbare waarde? Wat zijn de rol en waarde van leads hierin? Carolien Graafsma van Endeavour helpt om een soepele, digitale reis uit te zetten voor potentiële klanten.

B2B Content Podcast: Remy Gieling over het goed inzetten van AI

De AI-ontwikkelingen gaan hard. Heel hard. De tijd om er iets mee te gaan doen is dus nu. Hoe?

B2B Content Podcast: Floor de Wit en Eric Dubbelaar over klantrelaties

In B2B heb je langdurige klantrelaties nodig. En dan wordt marketing ineens heel simpel. Luister maar.

Podcast populair onder jongeren, aantal luisteraars stabiel

Het aantal luisteraars van podcasts is in Nederland sinds 2019 ongeveer verdubbeld en het aantal te beluisteren podcasts is verveelvoudigd. Inmiddels luistert 48% van de Nederlanders wel eens naar een podcast. Onder jongeren (12-18 jaar) is dit 66%.

B2B Content Podcast: Kay-Lee Hendriks over employer branding

Employer branding is niet alleen de sleutel tot succesvol nieuwe mensen werven, het draagt ook bij aan een cultuur waarin mensen ook blijven.

B2B Content Podcast: Martijn Rijk over sales, marketing en wat ‘social’ nou eigenlijk is

Martijn Rijk is een marketeer met een saleshart. Iemand met een visie op het 'ideaalplaatje' van sales en marketing, maar ook vol verhalen en adviezen voor hoe het moet in minder ideale omstandigheden.

B2B Content Podcast: marketing managen met Joris Merks-Benjaminsen

Investeren in je team maakt je marketing succesvol. Misschien hangt de toekomst van je bedrijf er wel van af.

B2B Content Podcast: organiseren van content met Marleen Cramer

In de hectische bureauwereld moet alles altijd snel. Maar sommige dingen kosten nou eenmaal tijd...

B2B Content Podcast: LinkedIn anno 2023

Effectief werven en marketing doen op LinkedIn? Dat lukt alleen als HR, Marketing en medewerkers gezamenlijke doelen hebben.

John Bes, CEO Almere City: “Historie is een anker voor ambities”

De gedroomde toekomstige reputatie van Almere City is die van de jongvolwassen challenger die als jongste BVO een mooie plek heeft in de middenmoot van de eredivisie.

Hoe je podcasts inzet in de contentmix

Podcasts, nog steeds superheet. Maar hoe zet je ze in in je contentmix? Daarover gaat de komende offline sessie van het Genootschap CS.