Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Social media in Nederland 2024: LinkedIn valt op als grootste stijger, Threads geen threat voor X

De nieuwste cijfers over social media gebruik in Nederland voor 2024 zijn bekend: LinkedIn is opvallend genoeg de grootste groeier en Threads blijkt nog geen grote bedreiging.

Van Posters tot Pixels: De Digitale Dimensie van Fandom

De Metagids #81 - Vormen van bewondering en fandom evolueren, voortgestuwd door de onstuitbare golven van technologische vooruitgang.

Hoe vaak denk jij aan het Romeinse Rijk?

De Metagids #78 - Alle wegen leiden naar Rome, blijkbaar ook alle mannelijke gedachten.

AI-gegenereerde nachtmerries: De duistere kant van TikTok

De Metagids #69: Technologische ontwikkelingen moeten gereguleerd worden om onze menselijkheid, waardigheid en respect voor het leven te behouden.

Waarom TikTok-gebruikers hun tijd op het platform overschatten

Zijn de zelf-rapportage gegevens van social media gebruik accuraat?

AI op LinkedIn, TikTok lanceert Series en 4 nieuwe Pinterest ad-formats

In deze social update: Hoe LinkedIn AI toepast op het platform, hoe TikTok de search ad markt aanboort en nog veel meer.

Promote feature TikTok, Instagram Broadcast en betalen voor blauwe vinkjes

Over Pinterest Academy, de lancering van Instagram Broadcast Channels en betalen voor blauwe vinkjes op Facebook en Instagram.

B2B marketing hoeft niet saai te zijn

Tim Davidson is een content creator die laat zien dat B2B content op LinkedIn zeker niet saai hoeft te zijn.

Social media in Nederland 2023: Instagram en Tiktok mateloos populair, jongeren lopen weg bij Facebook, Instagram en YouTube

De nieuwste cijfers over social media gebruik in Nederland voor 2023 zijn bekend: Facebook en Twitter verliezen bijna een half miljoen gebruikers.

Nieuwe features voor LinkedIn bedrijfspagina’s

Nieuwe features voor LinkedIn bedrijfspagina’s, hoe Snapchat inspeelt op de groeiende AR-markt, YouTube’s emoji-tests, Instagram’s nieuwe functies en TikTok steeds transparanter over aanbevolen video’s.

Zo gaan merken en bureaus om met maatschappelijke onrust rond Twitter, TikTok en Facebook

Algehele chaos bij Twitter, een Chinese overheid die gegevens verzamelt via TikTok en de grote hoeveelheid misinformatie en haatzaaiing op social media in het algemeen.

Hoe TikTok de social media wereld op zijn kop zet

De ontwikkeling van TikTok: Van social media- naar discovery en entertainmentplatform.