Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Purpose: De norm voor concurrentievoordeel en impact

In de snel evoluerende marketingwereld staat één vraag centraal: waarom? De purpose. Waarom doet een organisatie wat het doet. En hoe vertaalt zich dit naar waarde voor zowel klanten als de organisatie zelf?

Covey’s perspectief op CX-transformatie

CX ís geen urgente quick fix. Misschien zit je in het verkeerde kwadrant!Waarom is het zo moeilijk om CX bovenaan…

Digitalisering top of flop? Dat bepaal je zelf

Boekrecensie 'Uit het transformatiemoeras' van Menno LantingMenno Lanting weet alles over digitalisering. Hij begeleidt organisaties in de digitale transformatie. In…

De kreeft is een echte overlever en je kunt van hem leren

Boekrecensie van 'De strategie van de kreeft'Heb je ervaring met veranderingsprocessen, of ga je eraan beginnen? Lees dan 'De strategie van de…

Zeven voorbeelden van een extreem succesvol YouTube-format: de transformatie

Inspiratie voor jouw volgende YouTube-videoOp zoek naar inspiratie voor jouw volgende YouTube-video, maar geen hoog productiebudget tot beschikking? Een goed…

Online Tuesday #93: digital marketing in 2020, in-house of outsourced?

Niks zo veranderlijk als het landschap van online marketing. Om alles in perspectief te zien is het nuttig om een…

Hoe transformeert ABN Amro zijn verzekeringstak naar een modern bedrijf?

Maud Martens (COO van ABN Amro Verzekeringen) over de transformatieMaud Martens van ABN Amro Verzekeringen was te gast in de…

Podcast: The Disruptive Mindset

Charlene Li over haar nieuwste boek, transformatie en innovatieBijna elk bedrijf is op een of andere manier bezig van digitale…

Hoe Hartman innoveert tussen traditionele partners en veranderlijke consument

Stefanie Sijtsma over de switch van 'schuiver' naar merkleverancierDe niet stuk te krijgen Hartman-tuinstoel: iedereen kent hem. Voor de Twentse onderneming…

Digitale transformatie! Een verslag van de derde editie van 038 Digital

"Van de eeuw van mijn vader, naar de eeuw van mijn dochters"Afgelopen dinsdag vond de derde editie plaats van 038…

Conversieoptimalisatie: van silo’s naar communicerende vaten

Er is een bekend Hindoestaans sprookje over zes blinden en een olifant. Elk van de blinden voelt aan een deel…

Verandering nodig? Zo start je een bottom-up beweging in je organisatie

Het is dondermiddag en de langverwachte dag is daar. Weken geleden heb je al de uitnodiging gekregen om je op…