Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

ReclameReview: Nederland volgens Nationale-Nederlanden

'Er is maar één Nederlander zoals jij' en 'Wat belangrijk is voor jou, is belangrijk voor ons.' Dat zijn de…

Bankkoppeling van Dyme helpt consumenten geld besparen

De huidige bank-apps hebben de afgelopen vijftien jaar stilgestaanJe kent het: dat sportschool-abonnement dat doorloopt, terwijl je nooit meer sport.…

ReclameReview: Allsecur wordt Allianz Direct, wat nu?

“Jongens, ik heb nieuws!” Zo begint het slechtnieuwsgesprek met de race-broers Tim en Tom Coronel op het hoofdkantoor van Allsecur.…

ReclameReview: de gele hesjes van OHRA

Het vaste duo van Ohra, Rob en Els, maakt in deze nieuwe commercial dankzij autopech kennis met de Franse berm.…

ABN Amro weet wat service is

Zo nu en dan maak je iets mee dat je bijblijft, een situatie waarin je op een positieve manier bent verrast.…

Is de reputatie van financials nog te redden?

Verliezers en ouderen voelden zich miskend en projecteren negatieve sentimenten op de financiële sector, omdat pers en politiek dat ook…

ReclameReview: ASR-campagne ‘Dit is de tijd van doen’

Verzekeraar ASR heeft geluisterd naar het signaal dat Nederland gaf in de vorm van de Loden Leeuw. De nieuwe campagne…

DELA brengt leven in de brouwerij

Uitvaartbedrijf wil excelleren op NPS en tevredenheid van medewerkersDELA is afgelopen jaar uitgeroepen tot Best Workplace van Nederland. Dat succes…

Ondernemerstips van Kalo Bagijn (BinckBank, Brand New Day): “Creëer als challenger een vijand”

Zoek een vijand! Dat advies krijg je als beginnend ondernemer van Kalo Bagijn, oprichter van BinckBank en pensioenbank Brand New…

Social media in de verzekeringssector: hoe scoren Nederlandse verzekeraars?

Digitaal je gegevens aanpassen, online declaraties indienen of met een muisklik je polis wijzigen. Het zijn in de verzekeringssector al…

Onderzoek: digital marketing onderbelicht bij Nederlandse verzekeraars

De maanden november en december zijn traditioneel gezien de tijd dat verzekeraars van zich laten horen. Er gaat geen reclameblok voorbij…

De plug & play-verzekeraar: hoe verzekeraars de digitale disruptie kunnen overleven

Door te leren van Google kunnen verzekeraars relevant blijven en groeien in een digitaliserende wereldDe financiële wereld is flink aan…