Achtung maakt websites Talpa

15 juni 2005, 06:43

Achtung maakt websites TalpaInteractief reclamebureau Achtung ontwikkelt het concept, de vormgeving en het interactieve ontwerp voor talpamedia.nl en talpa.tv (waar ken ik die layout toch van?).

Dick Buschman van Achtung: “Het concept van talpa.tv stoelt op de gedachte dat Talpa TV een crossmediale zender is en de website in de nabije toekomst de online zender gaat vormen. Op dit moment zijn we bezig met de koppeling naar de techniek te maken. Talpa neemt zelf de bouw van de website voor zijn rekening.”

De website talpamedia.nl wordt ‘The Official Talpa Source’ voor alle zakelijke doelgroepen van Talpa Media. “Nu worden ook de zakelijke doelgroepen nog via de verschillende labels, bijvoorbeeld Radio 10 Gold, Radio 538 en Talpa TV, benaderd, terwijl de toegevoegde waarde voor bijvoorbeeld adverteerders juist in de som der delen schuilt”, aldus Buschman deze week in ReclameWeek.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

4 Reacties

    Bas van Eijk

    Eh, denk niet dat iemand ook maar een copyright op zo’n dergelijke uniforme layout kan hebben. Beetje heel weblog land heeft zo iets dergelijks, laat staan dat 99% van de standaard layouts van weblogstools niet erg daarop stoelen. Maar goed, conclusie: no news.


    15 juni 2005 om 07:10
    media

    Helemaal gelijk Bas, vond de discussie hierover eerder deze week op GS en Hyped wel komisch. Alle weblogs lijken namelijk al snel op elkaar. Wat mij overigens in de nieuwe layout wel opviel is dat het in een weblogformat is gebracht. Ben benieuwd of aan de achterkant ook weblogtools worden ingezet en of Talpa actief gaat webloggen. Iemand?


    15 juni 2005 om 07:19
    at

    Yep Marco, plogs (programma weblogs), met name rondom het nieuwe actualiteiten format, sport en een aantal prominenten TV mensen zoals Wilfred Genee en Jack Spijkerman. Met name die laastste lijkt mij gedurfd! 🙂


    15 juni 2005 om 07:35
    Bas van Eijk

    Denk persoonlijkj dat dit een tijdelijke website is die even snel is opgezet. Mocht dit wel het uiteindelijke front-end zijn vind ik het niet afdoende.


    15 juni 2005 om 08:54

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!