ADE Dance & Brands: hét event waar Dance, Brands en Millennial Marketing centraal staan! #ADV

1 oktober 2015, 13:00

Dance & Brands, onderdeel van Amsterdam Dance Event, is hét congres waar merken en elektronische muziek samenkomen. Ben je benieuwd hoe merken als Ray-Ban, ING, Microsoft en Corona zich aan dance koppelen en wat jij als marketeer hiervan kan leren? Meld je dan snel aan en ben er bij op 16 oktober!

Met Andrew Goldstone (manager DJ Tiësto), John Ewbank (bedenker eendaags dancefeest The Flying Dutch), Allan Hardenberg (CEO ALDA Events), Martin Garrix (Superstar DJ), Veenerick Vos (SFX), Steven Appleyard (Boiler Room) en Peter Kan (First Day Of Spring) belooft het een gouden 2de editie te worden van Dance & Brands. Door case studies, paneldiscussies, interviews en richtinggevende presentaties van deze top sprekers leer je hoe je met jouw merk het beste millennials bereikt.

Deze liefhebbers van elektronische muziek hebben een eigen kijk op brands en hedendaagse marketing en door de enorme (internationale) opmars van dance de afgelopen jaren is het hoog tijd dat marketeers leren hoe dance gebruikt kan worden om millennials te bereiken ten gunste van hun merk.

Koppel jouw merk aan dance en meld je nu aan!

ADE Dance & Brands

  • Datum: vrijdag 16 oktober 2015, 12.00-06.00 uur
  • Locatie: De Duif in Amsterdam, Prinsengracht 756

Kijk ook op onze Facebook-pagina!

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De postings op de site worden door de redactie beoordeeld en ingepland en als we er tijd voor vinden, schrijven we zelf een artikel. Als redactie zijn we ook verantwoordelijk voor de samenstelling van het NIMA Marketingfacts Jaarboek en we treden ook geregeld op als moderator of presentator bij events met vakgenoten. In het colofon vind je onze contactgegevens.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!