Adverteer 20 maal zo effectief

Adverteer 20 maal zo effectief
, Carl Mangold

Online bank Wachovia heeft het doorklikpercentage van hun ‘house ads’ met een factor 20 verhoogd, door ze af te stemmen op de gemiddelde kijktijd per pagina.

“Our marketing group analyzed the average amount of time spent on a page, and compared it across the different types of ads—static, rotating banners, rich media, and so on.” If typical visitors didn’t spend enough time on a page to see rotating creative or load rich media, then the team put static creative there instead.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.