Advertentiebijlagen brengen vrouwen naar de winkel

Advertentiebijlagen brengen vrouwen naar de winkel

Volgens het Amerikaanse onderzoek Customer Focus 2004: Grocery study laat 71% van alle vrouwelijke boodschappers zich leiden door advertentiebijlagen.

Het onderzoek, uitgevoerd door Vertis, geeft aan dat de boodschappers hun winkellijsten samen stellen aan de hand van aanbiedingen in advertentiebijlagen bij dagbladen. Verder geeft 84% van de vrouwelijke boodschappers aan de laatste zeven dagen een advertentiebijlage te hebben ingekeken.

Van alle volwassen boodschappers laat 28% zich vooral be?nvloeden door de bijlagen, 22% door tv commercials en 18% door advertenties in dagbladen.

Bron:
http://www.mediafacts.nl/


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.