Advertising on-demand

29 november 2005, 15:04

De wereld staat op zijn kop want TV advertising killer Tivo komt met een zoekmachine voor commercials!

Vanaf het voorjaar 2006 zal de leverancier van harddisk recorders de abonnees een opmerkelijke dienst aanbieden welke op basis van relevantie en doelgroepvraag boodschappen bijeen sprokkelt en deze gewenst aan de kijker toont. Dit betreft zowel spot als non-spot advertising.

Een aantal gerenomeerde Amerikaanse reclame- en mediabureaus hebben Tivo geholpen met de ontwikkeling van deze unieke applicatie die op categorie?n zoals bijvoorbeeld reizen, automotive of telecom kan zoeken en tonen. Na video on-demand, tv on-demand nu ook ad?s on-demand. Tivo doet daarmee een hele interessante handreiking naar adverteerder, zender en kijker. Tivo levert namelijk boodschappen af als motief en ontvankelijkheid van de consument synchroniseren en er vraag ontstaat?

Kritische macro kijk op relevante mediaontwikkelingen en aanverwante distributietechnologie.

Categorie
Tags

2 Reacties

    Anders

    Grandioos! En zo hoort het dus (mits consumenten zelf kunnen bepalen of ze hun interesses willen laten volgen).


    29 november 2005 om 15:55
    venturo

    Inderdaad Anders, een boeiende doorbraak. Overigens gaat het gerucht dat de abonnees met een ‘Tivo bekend profiel’ zeg maar, korting op de dienst krijgen.


    29 november 2005 om 19:29

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!