[Advertorial] Handige app voor ZZP-administratie
Het maken van een (concept)factuur of het bijhouden van de dagelijkse administratie is nou niet per se de leukste dagbesteding. Daarom kiezen steeds meer mensen bij dit soort taken voor het gemak van de smartphone. En vooral bij ZZP’ers is dit populair, want zij zijn vaak onderweg en het scheelt het ’s avonds invoeren ervan. Voor die mensen is er nu de handige nieuwe app van ABN AMRO, ZZP Assistent.
Met de gratis ZZP Assistent-app van ABN AMRO, beschikbaar voor iOS- en nu ook voor Android-smartphones, kunnen ZZP’ers zelf eenvoudig een (concept)factuur maken. deze concept factuur en andere ingevoerde gegevens kun je exporteren naar je PC De dagelijks noodzakelijke administratie is snel en gemakkelijk bij te houden. En het mooie is: je hoeft er niet eens klant van ABN AMRO voor te zijn.
De app combineert en vereenvoudigt de dagelijkse administratieve handelingen voor ZZP’ers, waardoor er meer tijd over blijft voor ondernemen. Een aantal van de functies:
-
Timer voor urenregistratie
-
Kilometerregistratie met GPS
-
Bonnen scannen voor het bijhouden van uitgaven
-
Aanmaken van (concept)facturen
-
Exporteren van een (concept) factuur naar je PC
-
Exporteren van alle gegevens naar je PC
In onderstaande video zie je een korte introductie van de app.
De ZZP Assistent is de eerste gratis app voor invoeren én factureren. Daarmee heb je altijd een actueel overzicht bij je van de projecten waar je aan werkt, je uitgaven,