[Advertorial] Kennissessie Real Social Business: Sociaal gedrag als basis voor resultaat
eFocus organiseert op donderdag 12 september de kennissessie ‘Real Social Business’. Tijdens de sessie bespreken we wat de achterliggende drijfveren en randvoorwaarden zijn om via een organisatie voor unieke en pakkende social content te zorgen. Met als doel (potentiële) klanten optimaal te betrekken. Meer weten? Deelname is kosteloos, schrijf je in via de website.
Er bestaan honderden verschillende sociale netwerken en media die dagelijks door klanten worden gebruikt. Organisaties proberen hier op in te haken door vooral aanwezig te zijn. Maar om contact te maken, is er meer nodig dan leuke content. Wat is het geheim achter echt en langdurig klantcontact en wat is de impact hiervan op de organisatie? En wat is er bij een organisatie voor nodig om langdurige verbindingen aan te gaan met klanten via sociale media? Visie en cases wisselen elkaar af en er is ruim baan voor interactie.
Locatie en programma
14.00 tot 14.30 – Ontvangst en introductie
14.30 tot 15.00 – Kenmerken van sociaal gedrag, zowel on- als offline (door Kirsten Wagenaar)
15.00 tot 15.30 – Consequenties voor jouw organisatie (door Michiel van Dam)
15.30 tot 15.45 – Korte pauze
15.45 tot 16.30 – Social business, het ideaal plaatje (door Kirsten Wagenaar)
16.30 tot 17.00 – Afsluitende borrel
De sessie wordt gegeven door eFocus’ social strateeg Kirsten Wagenaar en social consultant Michiel van Dam, op donderdag 12 september bij eFocus in Utrecht.
Voor wie?
Social media managers, online marketeers, communicatie managers, brand managers, marketing managers, afdelingshoofden.