Advertorial: Nissan promoot elektrisch rijden in Europa
Nissan, de maker van de volledig elektrische Nissan LEAF, wil in 100 dagen tijd minstens een miljoen Europese automobilisten kennis laten maken met het elektrisch rijden. De autofabrikant introduceerde vorige maand de 100 dagen durende campagne ‘The Big Turn On’.
Kijk op the-big-turn-on.nl voor meer informatie en maak kans op fantastische prijzen!
En voorzien 400 oplaadpunten in heel Europa. Op korte termijn komt er een in Nederland, in Amersfoort en een in frankrijk lees ik in de krant. Het zijn palen met een hoog vermogen waardoor de auto in een half uur is op te laden. Met een stopcontact van thuis zou dat ongeveer 9 uur duren.
Vanuit Energie gezien een te volgen ontwikkeling. Veel van je huishoud geld dat nu naar benzine gaat, zal straks in 220 gaan zitten.
Gratis reclame voor Nissan en deze website op Marketingfacts.
Volgens mij is een “advertorial” nooit gratis idevegte…
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!