Albert Heijn gaat pilot met narrowcasting doen

Albert Heijn gaat pilot met narrowcasting doen

Albert Heijn gaat vanaf december een pilot doen met narrowcasting in 5 van haar winkels. In iedere winkel zullen 13 schermen worden opgehangen.

Albert Heijn wil narrowcasting inzetten om:
- klanten te informeren en te amuseren;
- reclame te verkopen.

Volgens het Emerce narrowcasting blog heeft Albert Heijn 25 bedrijven gevraagd om een voorstel te doen.

Nu Albert Heijn met narrowcasting gaat beginnen zullen anderen wel snel volgen, denk je niet?


Delen

0
0


Er zijn 1 reacties op dit artikel

  • Het kijken naar zo'n schermpje geeft in ieder geval een vertrouwd gevoel, en laat je misschien een beetje vergeten dat je aan 't boodschappen doen bent.

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.