Je bekijkt een artikel van BBP Media
partner

Algoritmisering, wen er maar aan #adv

7 oktober 2019, 09:06

Kunstmatige intelligentie (AI) is geen toekomstmuziek meer. Het maakt onze telefoons slimmer, laat onze auto’s (bijna) zelf rijden en helpt doktoren om betere diagnoses te stellen. Waar gaat het naartoe? En wat blijft er nog over voor de mens? Kom het te weten tijdens het de sessie van de innovatie-deskundige Jim Stolze op het Social Service Congres. Bestel nu je ticket en krijg het boek ‘Algoritmisering, wen er maar aan!’ van Jim Stolze cadeau.

Bestel je ticket en krijg het boek gratis

BBP Media is een onafhankelijk B2B-mediabedrijf, dat al meer dan tien jaar is gespecialiseerd in het bieden van relevante vakinformatie. Via crossmediale platforms richt BBP Media zich op ondernemers en professionals in de Nederlandse marketingsector, de e-commerce sector en de customer service branche. Daarnaast is BBP Media internationaal actief als informatieleverancier in de e-commerce markt. Inmiddels heeft de organisatie met de Global E-commerce Summit in Barcelona en de website E-commercefacts.com een aanzienlijke internationale positie opgebouwd. Voor vergaring en ontsluiting van de vakinformatie werkt BBP Media nauw samen met branchepartijen zoals verenigingen en associaties. Tot het portfolio van BBP Media behoren onder meer MarketingTribune, Shopper Marketing Update, Twinkle en CustomerFirst.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!