Amerikaanse presidentsverkiezing en online advertising

Amerikaanse presidentsverkiezing en online advertising

Volgens een recent onderzoek van Pew Internet & American Life Project is door de Amerikaanse politiek van januari tot en met augustus 2,6 miljoen dollar uitgegeven aan bannercampagnes. Kerry heeft inmiddels meer dan 1,3 miljoen dollar besteed aan online advertising; Bush vooralsog ‘slechts’ 419.000 dollar.

Zie ook:
Verslaat Kerry Bush door inzet online marketing?


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.