AOL into TV

AOL into TV

Internet moloch AOL start begin volgend jaar met gratis on-line televisiediensten onder de naam IN2TV. Zusteronderneming Time Warner levert de content voor het platform dat bestaat zes ver-schillende kanalen met thema’s en categori?n zoals komedie, drama en een zender met animatiemateriaal. Het zou gaan om meer dan 3400 uur TV content. Populaire TV programma’s als Kung-Fu, Growing Pains, en The New Adventures of Superman maken deel uit van het ambitieuze on-line portfolio van AOL.

Advertentie inkomsten vormen de ruggengraat van dit toch wel revolutionaire businessmodel. Het gaat om een traditioneel spot-advertising model met commercial blokken van 15 en 30 seconden. Of de service ook buiten de US beschikbaar gaat komen is nog niet bekend.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.