Arjan van Hartesveldt (Team ITG): Afkicken van dure marketingkanalen

12 mei 2022, 09:00

Arjan van Hartesveldt is Director Client Services bij fullservice marketingbureau Team ITG en hij spreekt tijdens Nima Marketing Day op donderdag 16 juni in DeFabrique te Utrecht. Een vraaggesprek over de kracht van eigen kanalen en over kennisdeling.

Kans

“Het spreken tijdens Nima Marketing Day biedt mijzelf en Team ITG een extra kans om in contact te blijven met ontzettend gemotiveerde en gepassioneerde marketingprofessionals. We vinden het te gek om onze meer dan twintig jaar ervaring en kennis te delen en op deze manier bij te dragen aan een nog mooiere toekomst van ons vakgebied.”

Op donderdag 16 juni 2022 staan marketeers in de hoofdrol. Marketingprofessionals delen hun eigen verhalen over marketinguitdagingen, die soms geweldig uitpakten en soms wat minder, maar waar je altijd iets van opsteekt. DeFabrique in Utrecht fungeert wederom als ‘festivalterrein’ voor Nima Marketing Day.

Hier lees je meer of koop je een ticket

Cruciaal

“Een samenkomst als Nima Marketing Day betekent samenkomen met heel veel inspirerende en innovatieve marketeers. De kans om echt face to face te netwerken en elkaar als collega’s te inspireren is cruciaal voor de markt en onze eigen ontwikkeling als professionals.”

Nadenken

“Ik hoop mensen te inspireren en na te laten denken over hun eigen online marketingstrategie, met name op het gebied van hun owned kanalen en het gebruik van data in deze kanalen.”

Kijkje in de keuken

“Ik werk sinds drie jaar aan bureauzijde in online marketing en dat geeft me de kans om in de keuken te kijken van veel andere bedrijven en hen te helpen in hun marketingstrategie en uitvoering. Zo ontwikkel ik me nog elke dag en sta ik op in de wetenschap dat ik weer mensen en bedrijven mag helpen.”

Geen loze kreet

“Team ITG biedt zowel in-house ontwikkelde software als ondersteunende services en marketing consultancy. Dat doen we vanuit Nederland, maar ook vanuit Groot-Brittannië en andere landen waar we actief zijn. Global reach, local responsiveness is bij ons geen loze kreet, maar een echte belofte.”

Eigen kanalen

“Na een lange carrière als e-commercemanager en onlinemarketingmanager ben ik erachter gekomen dat je kracht bij jezelf ligt. Dat het zo gemakkelijk, meetbaar en verleidelijk is om met je doelgroepen te communiceren via social, search en display, terwijl je eigen kanalen zoveel krachtiger zijn. Het is mijn drijfveer om marketeers te helpen betere beslissingen te nemen en hen mee te nemen in mijn persoonlijke reis. Focus op permission based marketing en je eigen netwerk.”

Dit interview verscheen eerder op de website van MarketingTribune.

Sinds 2009 werk ik voor MarketingTribune als redacteur, beeld- en eindredacteur voor blad, site en events en met ingang van 2025 ook voor Marketingfacts.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!