Autobranche kan meer verkopen door telemarketing

Autobranche kan meer verkopen door telemarketing

Volgens Martin de Groot, directeur van telemarketingbureau Amaryllis Sales Research, kan telemarketing zinvol worden toegepast in de autobranche.

De Groots bureau werd ingeschakeld om bij Renault-dealer Stam afspraken te maken. Het bleek dat 50 tot 75 procent van de mensen die zeiden te komen voor een afspraak, ook daadwerkelijk kwamen. De rest werd nog eens gebeld voor een nieuwe afspraak. ?We bellen voor Stam rond de duizend adressen per maand. Een kwart van die telefoontjes leidt tot een concrete afspraak en van die afspraken koopt tien a vijftien procent binnen drie weken een auto bij Stam.`

Bron:
Automotive


Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.