B2B content effectief hergebruiken

Demand generation, pipeline velocity en content hergebruiken. Met Jordi Bron praat ik over deze onderwerpen en meer.

22 november 2023, 07:00 1226 x gelezen

Jordi Bron is oprichter van Red Panda Works en specialist in B2B growth marketing. Red Panda Works helpt bedrijven sneller groeien met een brede aanpak van marketing, sales en procesoptimalisatie. Daarnaast investeert hij in verschillende startups.

In deze aflevering van de Inbound4Cast praat ik met Jordi Bron over effectief content hergebruiken en over hoe moderne B2B marketing eruit ziet.

Vragen die we beantwoorden:

  • Wat is het verschil tussen demand generation en lead generation?
  • Hoe kun je de pipeline velocity metric gebruiken?
  • Wat is buyer enablement?
  • Hoe pas je AI toe in marketingprocessen?
  • Wat zijn de uitdagingen bij content hergebruiken?
  • Hoe bouw je met video en podcasts relaties op?
  • Hoe meet je de prestaties van marketing?
  • Hoe claim je thought leadership?
  • Hoe combineer je online en offline marketing?
  • Hoe bouw je een duurzame marketingmachine?
  • Wat zijn de valkuilen bij lead generatie?
  • Hoe maak je content creatie efficiënter?
  • Hoe bouw je een marketing team op?
  • Wat is de rol van marketing en sales?

Kijken en luisteren kan ook via Spotify, YouTube of Inbound4Cast.com.

Jerrel Arkes
B2B organic marketing consultant bij B2Brands

B2B marketing is veranderd. Lead generatie kent steeds meer uitdagingen. Kopers kiezen vaak al voordat de buyer journey is gestart. Wat betekent dat voor jouw aanpak? Ik help vanuit B2Brands kennisintensieve B2B bedrijven van strategie tot uitvoering met de creatie en distributie van impactvolle content. Daarmee transformeren we jouw bedrijf naar een sterk merk. Ik geloof daarbij in de kracht van organisch groeien (organic marketing). Sinds 2008 heb ik hier vele MKB en enterprise organisaties mee geholpen. Sinds 2024 doe ik dit vanuit B2Brands.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!