Je bekijkt een artikel van Beeckestijn
partner

B2B-lead generatie: Zo bouw je een slimme en effectieve machine #spon

25 februari 2020, 13:26

Veel B2B-marketeers bieden content aan (zoals whitepapers en e-books) in ruil voor een e-mail adres en noemen dat vervolgens een lead. Dit proces is in de afgelopen jaren nauwelijks veranderd en dat is, gezien de snelheid waarin digitale marketing zich ontwikkelt, op zich best bijzonder. Het is tijd voor een flinke moderniseringsslag. Til jouw B2B-lead generatie naar een hoger niveau met de gratis online clinic op 24 april.

We nodigen je graag uit voor de gratis clinic “B2B lead generatie; Zo bouw je een slimme en effectieve machine” door Michiel Schouten.

Vaak wordt content als whitepapers en ebooks aangeboden als niet-meetbare PDF, niet geoptimaliseerd voor kleinere schermen en is de content niet geïntegreerd met een marketing automation platform. Allemaal risico’s die de kans op uiteindelijke conversie verkleinen. De tijd van traditionele lead generatie ligt achter ons.

Wat kun je verwachten?

Michiel legt je met veel praktijkvoorbeelden uit hoe jij jouw B2B lead generation klaarstoomt voor de steeds complexere b2b sales cycles.

Daarbij komen de volgende onderwerpen aan bod:

  • Het belang van goede content
  • Moderne content formats
  • Marketing automation
  • Lead scoring
  • Keuze van distributiekanalen
  • Marketing & sales alignment

Over de spreker

De clinic wordt gegeven door Michiel Schouten, marketing strateeg en demand generation specialist. Sinds Februari 2017 werkzaam als Head of Marketing bij de snelgroeiende MarTech scale-up Foleon.

Aanmelden

Volg op vrijdag 24 april 2020 deze gratis clinic online via Beeckestijn Business School. De clinic wordt gehouden van 09:30 – 11:30 uur. Meld je gratis aan >>

Over Beeckestijn Business School

Beeckestijn Business School is hét opleidingsinstituut voor online marketing, online communicatie & customer management en combineert strategie, theorie en praktijkkennis in kortdurende, praktische opleidingen op verschillende niveaus. Naast het geven van opleidingen op post-HBO en postdoctoraal niveau, biedt Beeckestijn Business School ook korte opleidingen die verdieping bieden binnen een vakgebied, op maat gemaakte incompany trajecten, e-learning & het Digital Marketing traineeship.

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts. Op zoek naar nieuwe kennis en inspiratie? Woon een online clinic bij, download een van de whitepapers of volg een opleiding of training. #kennisdelen 

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!