BBC en Daphne gaan real-time mediabestedingen ontsluiten

BBC en Daphne gaan real-time mediabestedingen ontsluiten

Daphne en BBC De Media en Reclame Bank introduceren real-time analyses van mediabestedingen geÏntegreerd met resultaten van trackingonderzoek. Dankzij de snelheid van opleveren krijgen adverteerders een zeer krachtig instrument voor concurrentie- en effectanalyses waarmee ze hun campagnes bij kunnen sturen.

Het toevoegen van eigen mediabestedingen was al mogelijk in het Daphne Dashboard. Door de samenwerking tussen BBC en Daphne krijgen adverteerders inzage in zowel hun eigen campagne-effecten en mediabestedingen als in die van concurrenten. Daarmee kunnen ze veel sneller en beter inspelen op veranderingen in de markt en hun communicatiestrategie aanpassen.

Adverteerders vinden het steeds belangrijker dat relevante informatie via ??n overzichtelijke interface beschikbaar is. Mediabestedingen, mediabereik en breinpositie hangen nauw met elkaar samen en be?nvloeden elkaar. Een snelle beschikbaarheid zorgt ervoor dat adverteerders campagnes beter kunnen sturen. Actuele campagnes kunnen gemonitord worden terwijl ze nog lopen.

De samenwerking tussen Daphne en BBC biedt adverteerders een tailormade, schaalbaar en gedetailleerd inzicht in dat deel van de markt waarin een adverteerder actief is. BBC biedt volledig inzicht in de mediabestedingen van een groot aantal mediumtypen, zoals televisie, radio, dagbladen, tijdschriften, out of home en internet. Daphne biedt een uniek dashboard met prestaties van merken, media en uitingen. De combinatie van Daphne en BBC is een belangrijke stap in real-time communicatie management.

Bron:
BBC De Media en Reclame Bank


Delen



Er zijn 1 reacties op dit artikel

  • Dit is absoluut de toekomst. Eindelijk een beetje grip op de zaak.

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.