Bepaal de agenda van NIMA: doe mee aan hét grote marketingonderzoek! #adv
Ook dit jaar slaan NIMA, Berenschot, Marketingfacts en MarketingTribune de handen ineen om de ‘stand van de marketingstaat’ in beeld te brengen via Marketing 18., hét grote marketingonderzoek. Er telt vooral één ding: we willen professionals in marketing, communicatie en sales met zoveel mogelijk relevante informatie, opleidingen en netwerkmogelijkheden terzijde staan. Met de informatie die we uit dit onderzoek halen, wordt voor een belangrijk deel de richting bepaald en worden de paaltjes geslagen om je in staat te stellen het beste uit je professionele loopbaan én het leven daarnaast te halen.
Om die reden vragen we je eenmalig deel te nemen aan dit onderzoek. Het kost je ongeveer 20 minuten, maar het levert ons als vereniging een schat aan informatie die we gebruiken om het NIMA-programma op af te stemmen. Een deel van de vragen heeft expliciet betrekking op beloning en salariëring. Om die reden benadrukken we graag dat anonimiteit van deelnemers aan het onderzoek is gewaarborgd.