Beste wensen voor 2005!

30 december 2004, 22:32

2004 is bijna ten einde. Een mooi moment om iedereen te bedanken voor het regelmatig bezoeken van dit weblog (al dan niet via rss) en vooral ook voor het meedoen met de discussies.

Ik wil in het bijzonder bedanken Alex Stil (Reddion), Carl Mangold, Edwin Duys (Share of Mind), Bas Verkes (Share of Mind), Bernice Klaassen (Blauw Research), Erik van Roekel (ING), Ric van Westhreenen (AlterNET), Diederik van Dam (BBeyond), Dennis Hettema (OP3), Anders Floor (IWAB), Frank Janssen (TPG Post), Joey Fieggen (Variomatic), Gert-Jan Munneke (Traffic4U), Martin de Boer (ABN AMRO) en Alex de Jong (Cellspace) voor hun actieve bijdrage in de berichtgeving en discussies. Uiteraard ook dank aan alle reageerders en in het bijzonder aan de vaste reageerders Albert Treur (Venturo), Evert-Jan (Vue Royale), Erwin Maas, Jan Martens (Dokterdokter), Stefan Wobben, Paul Aelen (Checkit) en Christ Coolen (Adverto).

Met zijn allen zorgen jullie ervoor dat dagelijks tot ruim 2,000 bezoekers op de hoogte blijven van het laatste marketingnieuws en geven jullie de traditionele media stof tot nadenken. Marketingfacts is uitgegroeid tot een waardevolle interactieve marketing community waar we trots op mogen zijn!

Iedereen een goed uiteinde en de allerbeste wensen voor 2005 (en op 2 januari zijn we er weer)!

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!