Billboardom

10 november 2005, 17:53

Don't drink and drive (via: Billboardom)

Ik heb altijd al iets met outdoor campagnes gehad (al doe ik er zakelijk gezien niets mee). Door in10 gewezen op een weblog dat de meest briljante billboards plaatst: billboardom.blogspot.com.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

3 Reacties

    jan kolstee

    Dit herinnerde me gelijk weer aan een oude reclame campagne tijdens mijn schooltijd.

    op de weg naar school aan een drukke weg heeft ongeveer een maand lang en “schilderij” in de wei gestaan.

    En opeens was het weg en stond er een board ” even apeldoorn bellen”

    Heel simpel en nog goedkoper en effectief ik weet het nu nog


    10 november 2005 om 19:39
    media

    Ah, ik wist het toch vergat ik het weer. Inmiddels aangepast Minouk!


    10 november 2005 om 20:43
    minouk

    Dank Marco. Tis ook even wennen…


    10 november 2005 om 20:50

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!