Blogging: Bubble Or Big Deal?

6 april 2005, 14:23

Blogging: Bubble Or Big Deal?

Eind vorig jaar publiceerde Forrester Research het rapport Blogging: Bubble Or Big Deal?. Op haar weblog verwijst Forrester-analiste Charlene Li naar een bijbehorende video/mp3-presentatie. Aanrader!

Heeft iemand toevallig het betreffende Forrester-rapport?

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

3 Reacties

    evroekel

    Check mail 😉


    6 april 2005 om 15:37
    media

    Erik, dank voor je email. Wel weer een typisch Forrester rapport, leuk maar eigenlijk heb je er weinig aan.


    6 april 2005 om 19:24
    Hans

    Ben ik niet met jullie eens. Beide rapporten zijn wellicht voor ons als bloggers gesneden koek (alhoewel ik het ook interessant vond om te lezen), maar voor mensen die er nog niet veel van weten heel handige ‘werkjes’. Ik heb er al enkele mensen blij mee kunnen maken.


    8 april 2005 om 07:47

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!