Blote vrouwen slecht voor merkbekendheid?

Blote vrouwen slecht voor merkbekendheid?

Kusje… tandpasta? frisse adem? Nee, Sanex…Josephine Woltman Elpers promoveert 18 december 2003 aan de Rijksuniversiteit Groningen op een studie naar de manier waarop mensen naar tv-reclame kijken (via: r-win.com).

Een opmerkelijke uitspraak van haar in een persbericht: “Als je bijvoorbeeld heel veel blote vrouwen in een reclame stopt en het merk in een hoek, dan kun je op je vingers natellen waar mensen naar zullen kijken.” Hmmm, ff denken…

Meer studiemateriaal: Bier, sex & reclame.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 1 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.