Bram Koster en Thomas van Manen vormen nieuwe dagelijkse leiding Marketingfacts
Per 1 juni nemen Bram Koster en Thomas van Manen de dagelijkse leiding van Marketingfacts op zich. Zij zullen de verantwoordelijkheden overnemen van de huidige managing director, Emile Peters, die als aandeelhouder betrokken zal blijven bij Marketingfacts.
Bram Koster is sinds februari 2012 als community manager werkzaam bij Marketingfacts. Naast zijn redactionele werkzaamheden zal hij zich gaan bezighouden met de ontwikkeling van nieuwe formats (zoals de Marketingfacts Specials) en de groei op het gebied van branded content.
Thomas van Manen is in oktober 2015 begonnen als redacteur en onder andere verantwoordelijk geweest voor de samenstelling en projectcoördinatie van het Marketingfacts Jaarboek 2016-2017. Per 1 juni zal hij naast de redactie en het Marketingfacts Jaarboek ook verantwoordelijk zijn voor financiën en het aansturen van projecten.
Tegelijk met deze benoemingen zal de samenwerking met aandeelhouder BBP Media verder worden versterkt. Concreet betekent dit dat per 1 juni alle commerciële activiteiten zullen worden gecentraliseerd bij BBP Media, onder de verantwoordelijkheid van Peter van Balsfoort, marketing en sales directeur bij BBP Media.
Emile Peters oriënteert zich nog op een functie buiten Marketingfacts. Wel blijft hij, samen met BBP Media en oprichter Marco Derksen, aan als aandeelhouder van Marketingfacts. Peters: “De afgelopen vier jaar heb ik met veel plezier Marketingfacts aan mogen sturen en hebben we als platform mooie stappen gezet. Ik ben ervan overtuigd dat Bram en Thomas samen met het team de positie van Marketingfacts als hét kennisplatform op het gebied van marketing, technology & design nog verder zullen versterken. De integratie met BBP Media biedt bovendien mooie kansen om adverteerders beter te bedienen. Ik ben blij dat ik als aandeelhouder bij die ontwikkeling betrokken blijf.”
Koster: “Ik vind het heel jammer dat Emile Marketingfacts verlaat. We zijn een klein team en zowel professioneel als persoonlijk gaan we hem missen. Tegelijkertijd is het voor Thomas en mij een mooie kans om de verantwoordelijkheid op ons te nemen en Marketingfacts in de komende tijd verder uit te bouwen.” Van Manen: “Wij zijn blij en trots dat de aandeelhouders ons het vertrouwen hebben gegeven die handschoen op te pakken.”
Heel veel succes en plezier in je nieuwe uitdaging, Emile
vriendelijke groet
Helma Schellen, communitymanager Seats2meet Eindhoven Strijp-S.
Dankjewel Helma. Dat gaat vast lukken! Gelukkig kan ik Marketingfacts met het gerust hart in handen geven aan het duo Koster en van Manen.